OMHROI.gr
Κατηγορίες άρθρων
ΈνστολοιΠολίτες

Επιλογές
· English version
· Αρχική σελίδα

· Καταθέστε άρθρα
· Στατιστικά επισκέψεων
· Αναζήτηση
· Συστήστε μας
· Στείλτε μας email

· Έξοδος μέλους
· Στοιχεία μέλους
· Προσωπικά μηνύματα
· RSS feed

Είσοδος μέλους
Ψευδώνυμο

Κωδικός

Εγγραφείτε μέλος εδώ. Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Στην παρέα μας
Αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένοι 317 ανώνυμοι επισκέπτες και 15 εγγεγραμμένα μέλη.



Είπαν...
«Με την άρση του καθεστώτος επιστράτευσης που υπήρχε από το '74, θα μειωθεί σημαντικά το όριο υλοποίησης της στρατιωτικής θητείας, που σήμερα είναι στο πεντηκοστό έτος και το οποίο θα κατέβει στα 40»
--- Aκης Tσοχατζόπουλος, υπουργός Εθνικής Αμυνας, 06/07/2001

Aφησαν εποχή
· ΨΗΦΙΣΜΑ για τον εξορθολογισμό της στρατιωτικής υποχρέωσης
· ... και η απάντηση του ΥΠΕΘΑ.
· ΖΩΝΤΑΝΟΣ Διάλογος με τον Σπήλιο Σπηλιωτόπουλο!
· Συνέντευξη Παπαντωνίου στο OMHROI.GR
· The train
· O ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ
· Επιχειρήματα ΥΠΕΡ / ΚΑΤΑ θητείας
· Η anti-συνταγματικότητα της θητείας
· Ωφέλη στρατευμένου από τη θητεία
· Officer: Προβληματισμός
· Το παίζουν «τρελοί» για να αποφύγουν τη θητεία
· Mουρλάκιας! (Ι5)
· Μια γυναίκα για το στρατό (που κάνει άντρες)
· Στράτευση στα 13!
· Δήλωση άρνησης στράτευσης
· ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ σε 3 χρόνια
· Απογοητευμένο από τη ζωή το 25% των νεοσυλλέκτων
· Το πρόβλημα των σκατών στο Στρατό
· Η μέρα έρχεται, ο αλλαγής όχι
· Δραπέτης εξαφανίζεται με Hummer
· Για το κωλοστρατο σας
· «Δεν θα τους στείλω άλλο παιδί στο στρατό»
· ΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΙ....
· Ανταρσία από ομογενείς στρατιώτες
· Χρόνου Φείδου (το 24ωρο ενός ΥΕΑ)
· Military legends
· LOS STELECHOS....
· ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ
· Γιατί παραιτείται ένας στρατιωτικός
· EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΟΠΛΙΤΕΣ...ΜΙΑ ΠΛΗΓΗ ΑΚΟΜΗ ΣΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ...
· Ανακρίνεται ο ΜΟΝΟΜΑΧΟΣ
· Nόμιμος ο συνδικαλισμός και στις ΕΔ
· Έλληνες καταδρομείς - Βασανιστές προσφύγων
· Τα όργανα της ιεραρχικής ανανδρίας
· Ούτε Δίκαιο Ούτε Χρήσιμο
· ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ
· Ο Στρατηγός, το οικοσύστημα των εξοπλισμών και το φάντασμα της Δημοκρατίας
· Προμήθειες και μίζες
· Το χακί πατριωτικό-παρασιτικό κύκλωμα
· Αναφορά στο Γκρέκο (Mέρος A')
· Αναφορά στον Γκρέκο (Μέρος Β')

Ράδιο Τσαρούχι: Στρατιωτική θητεία, ανυποταξία και πατριωτισμός
Dr. Θέμης Λαζαρίδης, Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008
Aποψη Με αφορμή την περίπτωση του βουλευτή κ. Αϊβαλιώτη θα ήθελα να κάνω μερικά σχόλια για την ανυποταξία και το τι αυτή σημαίνει.

Το 1996-97 βγήκε ένας νόμος που μείωνε την υποχρέωσή μας σε 6 μήνες (με εξαγορά του υπολοίπου) και μας επέτρεπε να την κάνουμε τμηματικά. Το καλοκαίρι του 1997 έκανα δύο μήνες βασική εκπαίδευση. Δεν ξαναπήγα να κάνω τους υπόλοιπους 4. Ξαναβγήκα λοιπόν ανυπότακτος το 2001. Γύρω στο 2005 (επί Σπηλιωτόπουλου) πήρα εξαίρεση ως μόνιμος κάτοικος εξωτερικού.

Τι σημαίνουν τα παραπάνω; Ότι δεν είμαι πατριώτης; Για να το σκεφτούμε.

Ποιά είναι η ηθική αποτίμηση της πράξης της ανυποταξίας; Δεν είναι ξεκάθαρο. Το ότι πρόκειται για παράβαση του νόμου είναι αδιαμφισβήτητο. Ο Σωκράτης έλεγε ότι οφείλουμε να υπακούουμε στους νόμους της πολιτείας ακόμη και αν αυτοί είναι άδικοι ή κακοί. Εγώ δεν το σκέφτηκα έτσι. Σκέφτηκα το αποτέλεσμα. Συνέκρινα τις δύο επιλογές: α) 18 μήνες στο στρατό κάνοντας τίποτα, β) 18 μήνες κάνοντας έρευνα στο Harvard, και έφτασα στο συμπέρασμα ότι το κοινό καλό (και όχι μόνο εγώ προσωπικά) υπηρετείται περισσότερο από τη δεύτερη επιλογή. Και σας λέω ανεπιφύλακτα ότι η δίμηνη θητεία μου στο στρατό επιβεβαίωσε μέσα μου την ορθότητα της επιλογής εκείνης. Δεν ήταν η ταλαιπωρία που με πείραζε. Ίσα ίσα, θα ήθελα να ήταν πιό σκληρή η εκπαίδευση. Ήταν το χάσιμο χρόνου. Αυτά που έμαθα σε 2 μήνες θα μπορούσα να τα είχα μάθει σε 2 μέρες. Δηλαδή, δεν με πειράζει να αφιερώσω προσωπικό μου χρόνο για την πατρίδα αλλά θέλω να βλέπω ότι αυτή η θυσία θα πιάσει τόπο. Δεν ένιωσα ποτέ ότι μια θητεία 18 μηνών σε κάποιο στρατόπεδο κάνοντας τίποτα (ξύνοντας τα … με γκασμά, είναι η σχετική έκφραση στη στρατιωτική αργκό) θα έπιανε τόπο. Αντίθετα, ο ακτιβισμός στο διαδίκτυο, στον οποίο έχω αφιερώσει πολύ χρόνο, αισθάνομαι ότι πιάνει τόπο.

Το επιχείρημα της στρατιωτικής ηγεσίας είναι ότι χρειάζεται ανά πάσα στιγμή να υπάρχει ένας ορισμένος αριθμός ενεργών οπλιτών. Κατανοητό. Αν καθήσουμε και το σκεφτούμε, είμαι σίγουρος ότι θα βρούμε κάποια λύση. ΑντΆ αυτού παίζουμε το γνωστό παιχνίδι με τις κατά καιρούς ρυθμίσεις που όμως δε λύνουν αλλά διαιωνίζουν το πρόβλημα γιατί δημιουργούν την προσδοκία της επόμενης ρύθμισης.

Νομίζω ότι πρέπει να ξανασκεφτούμε το θέμα της στρατιωτικής θητείας από μηδενική βάση. Μερικές σκέψεις:

α) Πιστεύω ότι η βασική εκπαίδευση είναι απαραίτητη για όλους και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την αποφυγή της. Σε αυτό η πολιτεία να είναι άτεγκτη. Καμία υποχώρηση. Οι φοιτητές θα μπορούσαν να κάνουν τη βασική τους εκπαίδευση κάποιο καλοκαίρι στη διάρκεια των σπουδών τους. Θα έλεγα να εξετάσουμε και το ενδεχόμενο βασικής εκπαίδευσης για τις γυναίκες (διαφορετικής από αυτήν των ανδρών· θα μπορούσαν π.χ. να μαθαίνουν αυτοάμυνα).

β) Πρέπει να ξανασκεφτούμε το ζήτημα της ίσης αντιμετώπισης. Ναι, ακούγεται «δημοκρατικό» να μεταχειρίζεσαι όλους το ίδιο, από αναλφάβητους μέχρι διδάκτορες, αλλά είναι αυτό το πιό αποτελεσματικό; Μήπως θα έπρεπε να υπάρχουν ειδική μεταχείριση, ειδική εκπαίδευση, και ειδικοί ρόλοι για ανθρώπους με υψηλή κατάρτιση; Μήπως οι κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων θα μπορούσαν να υπηρετούν τη θητεία τους σε μονάδες κοντά σε πανεπιστήμια ή ερευνητικά κέντρα έτσι ώστε να είναι διαθέσιμοι σε περίπτωση που υπάρξει ανάγκη αλλά και να αξιοποιούν το χρόνο τους συνεργαζόμενοι με τα παραπάνω ιδρύματα; Θα πρότεινα να δημιουργηθεί μιά μεικτή επιτροπή επιστημόνων-στρατιωτικών να εξετάσει αυτό το ενδεχόμενο. Αλλά από τη στιγμή που βρεθεί μιά λογική λύση, θα πρέπει να σταματήσει το παραμύθι με τις ρυθμίσεις. Ούτε επισκέψεις για εκλογές να επιτρέπονται ούτε τίποτα.

γ) Η κατάσταση με τα βύσματα είναι απαράδεκτη. Πρέπει να ληφθούν μέτρα για την καταπολέμηση του φαινομένου. Η αλήθεια είναι ότι πολλά πράγματα στο στρατό είναι απαράδεκτα (εκεί που σταματά η λογική …). Αυτά που είδα πριν 10 χρόνια δεν μου ενέπνευσαν και πολλή πίστη για το αξιόμαχο του στρατού μας. Ύστερα, αν επικρατεί τόση διαφθορά στα πανεπιστήμια ή στην τοπική αυτοδιοίκηση όπου υπάρχει μιά κάποια διαφάνεια, φανταστείτε τι πρέπει να γίνεται στο στρατό όπου όλα καλύπτονται από πέπλο μυστικότητας. Π.χ., υπάρχει αξιοκρατία στην κρίση και την εξέλιξη των μόνιμων αξιωματικών; Δεν ξέρω. Ίσως πρέπει να αρχίσει μιά σοβαρή συζήτηση για βαθιές μεταρρυθμίσεις και στο στρατό.

Τα παραπάνω δεν αφορούν άμεσα τον κ. Αϊβαλιώτη. Στη δική του περίπτωση υπάρχει και το επιπλέον επιβαρυντικό στοιχείο της ψευδούς βεβαίωσης. Λέω μόνο ότι η ανυποταξία είναι σήμερα ευρέως διαδεδομένη. Χιλιάδες επιστήμονες του εξωτερικού έχουν περάσει από αυτήν. Αν είναι να την χρησιμοποιήσουμε ως λυδία λίθο για συμμετοχή στα κοινά, θα αποκλείσουμε μεγάλο μέρος του πιό αξιόλογου δυναμικού της χώρας.


Dr. Θέμης Λαζαρίδης

Associate Professor
Department of Chemistry
City College of New York

http://www.sci.ccny.cuny.edu/~themis/

http://greekuniversityreform.org







OMHROI.GR> Ποιά είναι η ηθική αποτίμηση της πράξης της ανυποταξίας;
Εμφάνιση σχολίων:

Τα σχόλια είναι πνευματική ιδιοκτησία των συντακτών τους και καμία ευθύνη δεν φέρουμε για το περιεχόμενό τους.
Μας «βολεύουν» για να μην τους ενοχλούμε
l.a. (anypotaktos e.a.)
7 Φεβ 2008 - 14:29
(Πληροφορίες μέλους | Στείλτε προσωπικό μήνυμα) http://l.a.omhroi.googlepages.com/
Φίλε Θέμη, αν νομίζεις ότι οι κατά καιρούς ρυθμίσεις για τους ανυπότακτους γίνονται για να μας εξυπηρετήσουν κάνεις λάθος. Γίνονται για να βγάλουν από το παιχνίδι αυτούς που θα μπορούσαν να τους δημιουργήσουν πρόβλημα.
Φαντάσου αν 1000 από εμάς αποφάσιζαν να μην δώσουν τα 10 χιλιάδες ευρώ για την εξαγορά (μετά τις 45 μέρες της «βασικής») αλλά να έκαναν κοινό ταμείο και να διέθεταν τα χρήματα για αντιπροπαγάνδα. Ξέρουν πολύ καλά ότι είμαστε πολύ περισσότεροι από 1000 οι ανυπότακτοι εξωτερικού, οι περισσότεροι με μισθούς τέτοιους που τους επιτρέπουν να πετάξουν (και σ'αυτούς να τα δώσουμε πεταμένα θα΄ναι) 10 χιλιάδες ευρώ, αν είναι να αλλάξει πραγματικά κάτι στον τρόπο που αντιμετωπίζει το κράτος τους πολίτες του.
Μας «βολεύουν» για να μην τους ενοχλούμε.

Γιατί πιστεύεις ότι η βασική εκπαίδευση χρειάζεται; Εσύ στην δουλειά σου θα έπαιρνες για συνεργάτη χημικό «βασικής εκπαίδευσης» 2 μηνών;


[ Απαντήστε στο σχόλιο αυτό ]

Re: Στρατιωτική θητεία, ανυποταξία και πατριωτισμός
STRDB2003D (STRDB2003D at pathfinder.gr)
7 Φεβ 2008 - 15:20
(Πληροφορίες μέλους | Στείλτε προσωπικό μήνυμα) http://
Θέμη, ψάχνεις να βρείς λογική σε ένα σύστημα που εκ φύσεως είναι παράλογο.
Νιώθεις άσχημα που είσαι ανυπότακτος; Δεν θα έπρεπε. Το αντίθετο θα έπρεπε να συμβαίνει.
Σε ένα σύστημα που έχει γίνει Καιάδας ανθρώπων, ζωών, αξιοπρέπειας και χρημάτων η μόνη σωστή απάντηση είναι η ανυπακοή και η ανυποταξία.
Εσύ πήγες 2 μήνες και σιχάθηκες, εμείς που πήγαμε 12 και παραπάνω τι άποψη λες να έχουμε;
Και στο διαχωρισμό που κάνεις μεταξύ μορφωμένων και μη, θα διαφωνήσω.
Αν εσύ θέλεις να κάνεις έρευνα, εγώ θέλω να είμαι στην δουλειά μου, και ο άλλος θέλει να είναι σπίτι του.
Λογικά πράγματα και τα τρία.
Και το πρόβλημα με τον Αϊβαλιώτη δεν είναι ότι είναι ανυπότακτος. Είναι ότι θέλει να πηγαίνουν στρατό όλοι, εκτός απο αυτόν.
Και για να κλείσω, αν η θητεία ήταν ανθρώπινη, αν οι συνθήκες δεν ήταν απαράδεκτες, αν η εκπαίδευση δεν ήταν ανύπαρκτη, αν δεν τσάκιζε οικονομικά φαντάρους και γονείς, αν υπήρχε σωστή εναλλακτική θητεία για όσους δεν θέλουν να κρατήσουν όπλο, ίσω

Διαβάστε το υπόλοιπο του σχολίου αυτού ...


[ Απαντήστε στο σχόλιο αυτό ]

Ήσουν απουσιολόγος;
anti (Apostolos Derekis)
7 Φεβ 2008 - 17:11
(Πληροφορίες μέλους | Στείλτε προσωπικό μήνυμα) http://www.omhroi.gr/
Θέμη, μήπως ήσουν στο σχολείο απουσιολόγος;


[ Απαντήστε στο σχόλιο αυτό ]

ΣΧΟΛΙΟ
Ανώνυμος 7 Φεβ 2008 - 17:36
" Ο Σωκράτης έλεγε ότι οφείλουμε να υπακούουμε στους νόμους της πολιτείας ακόμη και αν αυτοί είναι άδικοι ή κακοί. Εγώ δεν το σκέφτηκα έτσι. Σκέφτηκα το αποτέλεσμα. Συνέκρινα τις δύο επιλογές: α) 18 μήνες στο στρατό κάνοντας τίποτα, β) 18 μήνες κάνοντας έρευνα στο Harvard, και έφτασα στο συμπέρασμα ότι το κοινό καλό (και όχι μόνο εγώ προσωπικά) υπηρετείται περισσότερο από τη δεύτερη επιλογή."

Σιγά μην ήξερε ο Σωκράτης - που πήγε και φαντάρος - τι του γινότανε στο κεφάλι του. Στο Harvard έκανε έρευνα; Δεν έκανε. Ή μήπως δεν είναι έτσι και ισχύει η ρήση "o tempora o mores";

Ποιά η ηθική αποτίμηση της ανυποταξίας από την έρευνα στο Harvard?
Πόσο θα ωφεληθεί ο καθένας από την έρευνα του καθένα στο κάθε Harvard?
Ποιές είναι οι αξίες της ζωής μας σήμερα, αν υποθέσουμε ότι με βάση αυτές καθορίζονται οι ηθικοί κώδικες της κοινωνίας;
Τι θα πεί "ακούγεται δημοκρατικό"; Είναι και αυτό μέρος του συστήματος αξιών;


[ Απαντήστε στο σχόλιο αυτό ]

Re: Στρατιωτική θητεία, ανυποταξία και πατριωτισμός
Talas (asdim2001®hotmail.com)
7 Φεβ 2008 - 19:18
(Πληροφορίες μέλους | Στείλτε προσωπικό μήνυμα) http://
Εγώ έχω ένα άλλο να προτείνω: να μην πάει κανείς στρατό και να καταρρεύσει το σύστημα. Γιατί η ανυποταξία είναι κι αυτή μορφή ακτιβισμού - οι αριθμοί ασκούν πίεση φίλτατοι... άλλο να έχεις 1.000 κι άλλο 300.000 ανυπότακτους... - Στις εκλογές έχεις ή δεν έχεις το δικαίωμα για άκυρο; ή και να σκαρφιστείς κάποια δικαιολογία και να μην πας καθόλου αν έχεις αηδιάσει με το όλο σύστημα; Ε, εγώ ψηφίζω άκυρο δια της απουσίας μου.

Τώρα ο Σωκράτης ήταν σοφότατος ανήρ και δεινός δημοκράτης και ιδεαλιστής, αλλά ισοπολιτεία (και αξιοκρατία) στο θεσμό του στρατού ειδικα ούτε υπήρξε ούτε προκειται να υπάρξει ποτέ. Κι αν θέλει το κράτος να κάνει ελιγμούς δύναμης και γεωστρατιγικά κόλπα με πετρέλαια, ίντριγκες και τσιπούρες ελευθέρας βοσκής ας πάρει επαγγελματίες που καταλαβαίνουν και τη γλώσσα του κέρδους καλύτερα ρε αδερφέ.

Δε βλέπω το λόγο γιατί δεν μπορούμε να δούμε την κατάργηση του στρατού ως ένδειξη δημοκρατικής ολοκλήρωσης της κοινωνίας. Πόσες σφαλιάρες και ύβρεις του κράτους-Ξανθίππη πρέ

Διαβάστε το υπόλοιπο του σχολίου αυτού ...


[ Απαντήστε στο σχόλιο αυτό ]

Re: Στρατιωτική θητεία, ανυποταξία και πατριωτισμός
Ανώνυμος 7 Φεβ 2008 - 19:18
Μιλώντας για τη θητεία πρέπει πρώτα να καθορίσουμε τι αυτή σημαίνει στην εποχή μας.

Είναι υπηρεσία στην πατρίδα? Όχι γιατί τις στρατιωτικές επιχειρήσεις, φύλαξη συνόρων, αναχαιτίσεις κλπ έχει αναλάβει πλήρως το μόνιμο προσωπικό.

Είναι εκπαίδευση του πολίτη ώστε να καταστεί ικανός να πολεμήσει σε μια πιθανή σύρραξη? Ναι, τουλάχιστον στη θεωρία.

Εδώ έρχεται το ερώτημα: Πρέπει να είναι υποχρεωτική η στρατιωτική προετοιμασία των πολιτών?

Κατά τη γνώμη μου όχι. Υποχρέωση είναι σε περίπτωση πολέμου να πάρουμε τα όπλα ή τέλως πάντων (για να συμπεριλάβω και τις γυναίκες) να συντελέσουμε ενεργά στην άμυνα της χώρας.

Το σε ποιό βαθμό όμως και με ποιό τρόπο θα προετοιμαστούμε είναι θέμα προσωπικής ευθύνης.

Διαβάστε και συγκρίνετε τα παρακάτω παραδείγματα:

1. Πάει το κράτος και λέει σε όποιον είναι χοντρός, "Κοίτα, έχεις τα χάλια σου και αν γίνει πόλεμος δε θα μπορέσεις να πολεμήσεις. Για το λόγο αυτό σ

Διαβάστε το υπόλοιπο του σχολίου αυτού ...


[ Απαντήστε στο σχόλιο αυτό ]

Re: Στρατιωτική θητεία, ανυποταξία και πατριωτισμός
Ανώνυμος 8 Φεβ 2008 - 14:56

Ο Ελληνικός στρατός είναι το μεγαλύτερο θέατρο σκιών που έχει γνωρίσει όχι μόνον η χώρας μας, αλλα ολόκληρος ο πλανήτης.

Οποτε η υποχρεωτική συμμετοχη στο μεγαλύτερο θέατρο σκιών, όχι μονο επιθυμητή δεν είναι, αλλα αποτρέπει και αυτούς που ήθελαν να υπηρετήσουν υπό κάποιες ικανοποιητικές συνθήκες, να το κάνουν.

Εγώ αγαπητέ θέμη, ούτε υπηρέτησα ούτε και πρόκειται να υπηρετήσω, όχι 2 η 6 μήνες, αλλα ούτε μια μέρα ούτε μια ώρα ούτε μια στιγμή. Ο Ελληνικός στρατός δεν έχει γίνει σκατά από μονος του, είναι ένας θεσμός στον οποιο υπηρετούν πολίτες της χώρας μαςόπως και πολίτες άλλων χωρων, μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού, όπως και εγώ.Ο Ελληνικός στρατός είναι αντανάκλαση της κοινωνίας μας, αναπόσπαστο κομμάτι της, μιας κοινωνίας όπου βασιλεύει η βλακεία, ο ωχαδελφισμός, ο ετσιθελισμός, η ορθοδοξία, η έλλειψη παιδείας και αλλα πολλά και διαφορα.

Οποτε δεν τίθεται λόγος για το αν κάποιος πρέπει να υποχρεώνεται να συμμετέχει σε αυτό το τσίρκο. Η χωρα της Ελλάδος είναι

Διαβάστε το υπόλοιπο του σχολίου αυτού ...


[ Απαντήστε στο σχόλιο αυτό ]

Re: Στρατιωτική θητεία, ανυποταξία και πατριωτισμός
kompioyteras (quarkie68®yahoo.co.uk)
10 Φεβ 2008 - 16:47
(Πληροφορίες μέλους | Στείλτε προσωπικό μήνυμα) http://www.perl.org/advocacy/whyperl.html
"α) Πιστεύω ότι η βασική εκπαίδευση είναι απαραίτητη για όλους και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την αποφυγή της."

Δε συμφωνώ με το "όλους". Δεν είμαι ελιτιστής αλλα πραγματιστής. Δεν κάνουν όλοι για το στρατό. Και στις υπόλοιπες λιγοστές χώρες στην Ευρώπη στις οποίες διατηρείται ακόμα η στρατιωτική θητεία, δεν πάνε όλοι. Πάνε αυτοί που μπορούν (βάση εξετάσεων) και αυτοί που θέλουν, με κίνητρα λογικά.

Έγραψες πιο πριν:
" Αυτά που έμαθα σε 2 μήνες θα μπορούσα να τα είχα μάθει σε 2 μέρες".
Κατανοητό. Το θέμα είναι όμως:
1) Aυτά που θα μπορούσες να μάθεις στις 2 μέρες, θα ήταν αρκετά για να σε κρατήσουν ζωντανό και ικανό να κάνεις τη δουλειά σου; Βασικός ρόλος ενός μάχιμου (γιατί αυτούς είναι που χρειαζόμαστε) είναι να κάνεις ένα άτομο ικανό να σκοτώσει, ακολουθώντας ένα δόγμα αμυντικό. Έστω και αν είναι δικαίωμά σου να σκοτώσεις για να αμυνθείς, νομίζεις ότι με τη μηχανική εκμάθηση ενός όπλου σε 2, 5, 30 μέρες γίνεσαι ικανός να το πράξεις; Και αν υποτίθ

Διαβάστε το υπόλοιπο του σχολίου αυτού ...


[ Απαντήστε στο σχόλιο αυτό ]

Re: Στρατιωτική θητεία, ανυποταξία και πατριωτισμός
Ανώνυμος 15 Νοέ 2009 - 13:51
Κύριε assosiate professor, στα λόγια σας υπάρχει η μισή αλήθεια της κατάστασης για τον ελλήνικο στρατό. Θα έπρεπε όμως σαν άνρωπος για τον άνθρωπο να σκεφτείτε ότι υπηρετώντας τη θητεία σας προσφέρετε όχι στο σώμα αλλά στα άτομα που το απαρτίζουν, που είναι και αυτοί νέοι και με όλη τη διάθεση να ζήσουν. Εντάξει είστε έξυπνος και τα καταλαβαίνατε όλα χωρίς κόπο και σας κούραζε η απραξία και "εγώ ο διδάκτωρ να κρεμάω χαρτί στην τουαλέτα;". Αν δεν παραμερίσετε το "εγώ" σας δεν έχετε να προσφέρετε τίποτα στην ανθρωπότητα από όποιο πόστο και αν διατυμπανίζετε ότι την υπηρετείτε.
Το σχόλιο για τις γυναίκες είναι άνεφ ουσίας και τελείως απαξιωτικό(-αυτοάμυνα;).
Επιπλέον μιλάτε για τα βύσματα!Αυτοί υπηρέτησαν πάντως!
Οι μεταρρυθμίσεις δεν θα έπρεπε να σας απασχολούν εφόσον μιλάτε εκ του ασφαλούς.Καλές δουλειές στο Harvard!


[ Απαντήστε στο σχόλιο αυτό ]

Ο ιστοχώρος OMHROI.gr κατασκευάστηκε με τη βοήθεια Linux, Apache, MySQL, PHP και Postnuke.
Τα σχόλια αποτελούν προσωπικές απόψεις και δεν εκφράζουν κατ' ανάγκη την ιστοσελίδα, ο δε έλεγχος τους είναι τεχνικά αδύνατος