 |
 |
 |
 |
|
|
 |
· · ·
|
|
 |
 |
anonymous, Wednesday, December 31, 1969 |
|
 |
|
 |
 |
|
|
| | Comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content. |
Πάμε σαν άλλοτε... anti (anti®OMHROI.GR) Nov 07, 2004 - 03:18 AM (User info | Send a Message) http://www.omhroi.gr/ | Τα παράθυρα της TV μας μετέτρεψαν σε ιστορικούς, εθνολόγους, διεθνολόγους κλπ.
Τόσες ώρες συνεχούς κουβέντας, τόσοι έγκυροι αναλυτές να μιλούνε για τις επεκτατικές διαθέσεις των Σκοπίων και την εθνική -αλί αλί και τρισαλί- καταστροφή και κανείς δε βρέθηκε να αναφέρει στο αποχαυνωμένο πανελλήνιο ότι τα Σκόπια δεν έχουνε πια ούτε ένα φαντάρο στα σύνορα, ότι καταργούνε τη θητεία και ότι αμνηστεύθηκαν ήδη οι ανυπότακτοι.
Με τα ένστικτά του λαουτζίκου παίζουνε ολημερίς πολιτικοί και καναλάρχες ... βρήκες και εσύ ευκαιρία να μιλήσεις για επερχόμενα φάρ ουέστ και όπλα στα συρτάρια ... Σπρώξε και εσύ τη δικιά σου τη πραμάτια καραβανά. |
Links Ανώνυμος Nov 07, 2004 - 04:23 AM | | den mas stelveis ta Links, va doume kai meis? |
"Ιστορίες του Ημεροδείχτη" Ανώνυμος Nov 07, 2004 - 05:59 AM | Πολλές φορές μια "περίπλοκη" (δήθεν) κατάσταση, μπορεί να περιγραφεί και με πιο "λακωνικό" τρόπο:
...Ένας γέρος και άρρωστος άνδρας, ταξίδευε μέσα στη χώρα. Ξαφνικά, του ρίχτηκαν μερικοί νεαροί "λεβέντες" και του πήραν με την βία ότι είχε και δεν είχε. Ο γέρος λυπημένος συνέχισε τον δρόμο του...Στην επόμενη γωνιά του δρόμου όμως , ξανασυνάντησε τους νεαρούς αυτούς κι έγινε μεγάλη φασαρία. Επάνω στο καβγά, πέσανε τα "κλεψιμαίικα" στο χώμα κι ο γέρος γεμάτος χαρά, τα άρπαξε και το 'βάλε στα πόδια. Στην επόμενη πόλη όμως, τον πιάσανε και τον φέρανε μπροστά στο "Δικαστή". Εκεί, συνάντησε και τους νεαρούς "λεβέντες" που τον κατηγορούσαν πλέον, ότι τους έκλεψε...Ο "Δικαστής", απεφάνθη ότι ο γέρος και άρρωστος άνδρας είχε δίκιο , παρ' όλα αυτά όμως, αποφάσισε τα ακόλουθα:
Ο γέρος έπρεπε να δώσει και τα τελευταία του υπάρχοντα στους νεαρούς ληστές... «Διότι στην αντίθετη περίπτωση -είπε ο "σοφός" και "δίκαιος" αυτός "Δικαστής"- ΑΥΤΑ ΤΑ "ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ", ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕ
Read the rest of this comment... |
- Re:
Ανώνυμος Nov 07, 2004 - 09:54 AM
- Re:
Ανώνυμος Nov 07, 2004 - 10:48 AM
- Re:
Ανώνυμος Nov 08, 2004 - 07:59 AM
- Re:
Ανώνυμος Nov 08, 2004 - 09:53 AM
- Re:
Ανώνυμος Nov 11, 2004 - 11:18 AM
Re: Aleksandar veliki και λοιπες βαλκανικες ιστοριες...... eld (-) Nov 07, 2004 - 06:08 AM (User info | Send a Message) http://http:// | Λοιπόν, η γλώσσα που μιλάνε οι κάτοικοι της περιοχής είναι πολύ περισσότερο Σλαβική (αλφάβητο, λεξιλόγιο) με προσθήκες Βουλγαρικών παρά το αντίθετο.
Στη Μακεδονία τότε βέβαια έγινε ένας πανικός, και ήταν σαν τη Βοσνία στις μειονότητες. Βέβαια στην Ελλάδα τώρα κανείς δεν θέλει να χαρακτηριστεί μειονότητα, γιαυτό και το Ουράνιο Τόξο δεν παίρνει ούτε 1000 ψήφους. Αλλά η έννοια Μακεδονική μειονότητα (και Εθνική συνείδηση) αναπτύχθηκε από το 1900 ως τάση αυτοπροσδιορισμού ενός λαού, με την σημαντική υποστήριξη στην Ελλάδα του ΚΚΕ. Με την ατυχή λήξη του εμφυλίου όμως κατέφυγαν και αυτοί στην Γιουγκοσλαβία μαζί με τις μονάδες του ΕΛΑΣ. Πάντως όσοι έχουν παραμείνει πλέον στην Ελλάδα (κυρίως Φλώρινα) δηλώνουν Ελληνες, άσχετα αν μιλάνε μακεντόνσκι. Αρκετοί πάντως έφυγαν στην Αυστραλία, (και το Ελληνικό κράτος τους αφαίρεσε την ιθαγένεια λόγω αντεθνικής συμπεριφοράς). Αλλοι άλλαξαν τα επίθετα τους σε Ελληνικά για να αφομοιοθούν από τον τοπικό Ελληνικό πλυθυσμό (γνωρίζω προσωπικά μερικούς και δηλώνουν ότι
Read the rest of this comment... |
Βαλκανικές Ιστορίες Ανώνυμος Nov 07, 2004 - 06:36 AM | Ορθές οι επισημάνσεις του χρήστη "karavana" . Δεν έχω κάτι επιπλέον να προσθέσω εγώ, ας αφήσουμε όμως να το πράξουν κάποιοι άλλοι:
1) …Ένα από τα μεγαλύτερα κόμματα της ΠΓΔΜ, η «Ένωση για τη Δημοκρατική Ενταξη» (DUI) του Αλί Αχμέτι χαιρέτισε την απόφαση (για την αναγνώριση των Σκοπίων ως Μακεδονία) και δήλωσε :«Παράλληλα, θέλουμε να χαιρετίσουμε και να ευχαριστήσουμε και το ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΛΟΜΠΙ στις ΗΠΑ για τις ενέργειες και προσπάθειες που κατέβαλε.»… (Ελευθεροτυπία , 5-11-04)
2)……. Oι Aμερικανοί είχαν μυστικές διαβουλεύσεις , ακόμα και με το «αλβανικό λόμπι» της Nέας Yόρκης, αλλά όχι με την Eλλάδα, πριν λάβουν την απαράδεκτη απόφασή τους…. (Έθνος 5-11-04)
- Οι Αλβανοί ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ , αν και γνωρίζουν ότι 1.500.000 ομοεθνείς τους ζουν και εργάζονται στην Ελλάδα και με τα εμβάσματα τα τους, ουσιαστικά συντηρούν το Αλβανικό Κράτος, δεν τήρησαν ούτε καν μια «ουδέτερη» στάση απέναντι στην Χώρα μας , (έστω για τα «προσχήματα» και μόνο…) αλ
Read the rest of this comment... |
Re: Aleksandar veliki και λοιπες βαλκανικες ιστοριες...... Ανώνυμος Nov 07, 2004 - 09:53 AM | Ολα τα εθνη/κρατη για να συσπειρωσουν τις μαζες τους κατασκευαζουν τους εθνικους μυθους με τη βοηθεια απατεωνων που αυτοαποκαλουνται ιστορικοι.
Γι αυτο και αν διαβασει κανεις την ιστορια των διαφορων κρατων θα δει να παρουσιαζονται τα ιδια γεγονοτα με ακριβως διαφορετικο τροπο.
Αυτο βεβαια ειναι λογικο διοτι οταν εχεις μια μαζα την οποια πρεπει να συσπειρωσεις, την στιγμη που την εκμεταλευεσαι, την αποπροσανατολιζεις και την χειραγωγεις με τη βοηθεια της Ιστοριας.
Γι αυτο και ο αρθρογραφος χρησιμοποιει τοσες φορες τη λεξη δεδομενο αφου το εγραψαν οι ιστορικοι δεν επιδεχεται αμφισβητησης.
Καθε κρατος λοιπον εχει τα ιστορικα δικαια του που παραβιαζονται απο τους ξενους και προστατευονται απο τους επαγγελματιες πατριωτες.
Βλεπουμε λοιπον διαφορους αεριτζηδες , οι οποιοι εντελως τυχαια ειναι αργομισθοι του Δημοσιου, παπαδες, Χριστοδουλους, Καρατζαφερηδες, καναλαρχες που ειναι ταυτοχρονα προμηθευτες του δημοσιου, Παπαθεμεληδες, μιζαδοροι οπλων, εμποροι οπλων, κλπ
Read the rest of this comment... |
Re: Aleksandar veliki και λοιπες βαλκανικες ιστοριες...... Ανώνυμος Nov 07, 2004 - 11:35 AM | Το θέμα είναι πόσα μπορούμε να περιμένουμε από τους Ευρωπαίους που παίζουν κι αυτοί το παιχνίδι της διεκδίκησης. Το Γερμανικό Κοινοβούλιο είχε προτείνει να αναγνωριστεί το FYROM με το όνομα Μακεδονία από τη Γερμανία αλλά δεν το ενέκρινε ο Σρέντερ. Η ΕΕ δεν αναγνωρίζει το όνομα Μακεδονία ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, είπανε οι εταίροι... Οι Αμερικανοί απλώς έτρεξαν να προλάβουν...
Γενικά η ανάλυση του καραβανά, ιδίως τα σημεία που αναγνωρίζει πως η κάθε χώρα κοιτάζει το συμφέρον της με βρίσκει σύμφωνο. Μια ζωή περιμένουμε πως οι "καλοί" ξένοι θα μας υποστηρίξουν με βάση ηθικές αρχές δικαίου κλπ. Όποτε μας βοήθησαν ήταν γιατί είχαν κάποιο συμφέρον και όποτε περιμέναμε να βοηθήσουν ενάντια στο συμφέρον τους δεν προλάβαμε να το μετανοιώσουμε.
Αλλά το συμπέρασμα να κινούμαστε με "τσαμπουκά και κόντρα" είναι άστοχο. Αν ο Αντρέας δεν επέμενε τόσο να μην υπάρχει το συνθετικό Μακεδονία μάλλον σήμερα θα υπήρχε μια καλύτερη λύση από τη de facto που δημιουργείται επί μια δεκαετιά+.
Επίσης εί
Read the rest of this comment... |
Re: Aleksandar veliki και λοιπες βαλκανικες ιστοριες...... Ανώνυμος Nov 07, 2004 - 12:37 PM | | Otan hphrxe h eukairia na onomastei to neo kratos san Nova Macedonia New macedonia ktl tote dystuxws epikrathsan oi sklhropirinikoi kai bgalane tis blakeis tis apofaseis oi opoies basika mas afhsan thn olh upoqesh na sigobrasei. To gegonos einai oth h FYROM legetai Macedonia se oles tis xwres tou kosmou. Den qa bareqeis na peis former yugolsvian republic of macedonia; qa bareqeis, opote to kobeis sto macedonia gia eukoleia!To oti den exei anagnwsistei se macedonia apo oles tis kubernhseis den shmainei tipote, afou osoi kseroun oti uparxei ena neo kratos sta boreia thn elladas kai sta notia ths serbias to lene macedonia. Ta upoloipa einai kourafexala. An omws tote den hmastan oi adialaktoi toulaxiston na legotan Nova Macedonia. Ante kai kala krasia... h upoqesh exei leixei hdh ta alla einai typikothtes. |
Re: Aleksandar veliki και λοιπες βαλκανικες ιστοριες...... karavanas762 (-) Nov 07, 2004 - 12:42 PM (User info | Send a Message) | What have u got John?
What i've always had......
Sto imas Ivane?
Sto ja uvek imao sam....
O καθενας τελικα με τον πονο του εδω μεσα.Ρε δε μπα να λες για μακεδονιες-σκοπια-αλβανους-αμερικανους-μογγολους-ισπανους κονκισταδορες-πολωνους και αθιγγανους,η ιδια κασσετα απο μερικους.Η πιο λαικα εδω ο κοσμος χανεται και το ......(συμπληρωστε οτι θελετε) κανει ανταυγειες.
Ειχα εναν Κνιτη συμμαθητη και ειμασταν και καλα φιλαρακια καθοτι γειτονες και απο παιδια μαζι.Οποτε ερχοταν η συζητηση σε πολιτικα εβαζε την κασσετα.Ακομα και οταν επεσε το Ανατολικο μπλοκ η κασσετα παρεμεινε ιδια.Συνωμοσια της CIA κτλ..
Ετσι και εδω.
Καμμια πραματεια δεν πουλαω anti .Εχω πει και ξανα-ματα-πει πως σαν επαγγελματιας στρατιωτικος επιθυμω ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.Τοσο δυσκολο ειναι να το καταλαβετε.
Σωστα εγραψε ενας φιλος εδω μεσα.Αν δλδ καταργηθει η θητεια θα λυθουν ολα τα προβληματα του τοπου;Η θητεια ειναι η τροχοπεδη στη προοδο;Η θητεια ειναι η αιτια των εθνικων καρπαζι
Read the rest of this comment... |
Re: Aleksandar veliki και λοιπες βαλκανικες ιστοριες...... Dissident Nov 07, 2004 - 12:54 PM (User info | Send a Message) http:// | Θεωρώ την ανάλυση σου ανιστόρητη (ξεκινώντας από την αρχαιότητα) αλλά ας μην κολλήσουμε εκεί, ούτε στο γεγονός ότι ξέρω πολλές ιστοσελίδες απίθανων ελλήνων που διεκδικούν μέχρι την "κόκκινη μηλιά".
Το μοντέλο σκέψης όμως του "ανάδελφου έθνους" που δεν πρέπει να εμπιστεύεται κανέναν (όπου η διπλωματία για σένα είναι ύποπτη) έχει υπάρξει το μεγαλύτερο πρόβλημα της ελλάδας τις τελευταίες δεκαετίες, και το εκμεταλλεύονται τυχάρπαστοι λαϊκιστές που βρίσκουν γόνιμο έδαφος στην αμορφωσιά διαφόρων. Οι ίδιοι λαϊκιστές είναι που έχουν προκαλέσει τις μεγαλύτερες καταστροφές στη χώρα με την ασχετοσύνη τους στην άσκηση εξωτερικής πολιτικής.
Προφανώς κάποιων ο ρόλος είναι να είναι ΣΣ με φουστανέλα και πιο πέρα δεν μπορούν να φτάσουν...
Υ.Γ.1 Τελικά η τουρκία δεν ήταν αυτή η χώρα που αρνήθηκε στους αμερικάνους να περάσουν από το έδαφος της για να πάνε στο Ιράκ και αναγκάστηκαν να κάνουν το δρομολόγιο Κρήτη-Κύπρος-Κουβέιτ; Κοίτα να δεις κόλπο των τούρκων για να μας εκθέσουν πάλι
Read the rest of this comment... |
Είπαν... Ανώνυμος Nov 07, 2004 - 02:55 PM | Είπαν...
Το Εθνος πρέπει να θεωρεί εθνικόν ό,τι είναι αληθές
--- Διονύσιος Σολωμός
|
Re: Aleksandar veliki και λοιπες βαλκανικες ιστοριες...... karavanas762 (-) Nov 08, 2004 - 12:35 PM (User info | Send a Message) | "Κανένα πρόβλημα, απλά δεν τρελλαίνομαι να καθορίζουν και την εξωτερική πολιτική της χώρας"
Εμεις καθοριζουμε την εξωτερικη πολιτικη της χωρας;;;;;;;;;
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.Εδω ρε αδερφε στα του οικου μας δεν εχουμε πλεον γνωμη,ποσο μαλλον να καθοριζουμε εξωτερικη πολιτικη.
Ξεκολατε αριστεροι "συντροφοι" απο τον φοβο του "λοχια" και των τανκς στην Ακαδημιας-Τσιμισκη κτλ.
Φιλικα ενας καραβανας :)) |
Μακεδονία-Αθήνα Ανώνυμος Nov 09, 2004 - 04:34 AM | Σιγά πε παιδια, στο 2004 είμαστε, το όνομα θα μας φάει....
Σιγά τώρα να μην κάνουμε και παράπονα επειδή μια πόλη στην Αμερική λέγεται Athens, Georgia me 45,734 άτομα και να ζητάμε να αλλάξει το όνομά της γιατί είναι 9,057 χιλιόμετρα από την πλατεία Ομόνοιας.
Και ας μην ξεχνάμε τις υπόλοιπες πόλεις (σε παρένθεση ο αριθμός κατοίκων):
Athens, Ohio (21,265)
Athens, Alabama (16,901)
Athens, Tennesee (12,054)
Athens, Texas (10,967)
Athens, Pennsylvania (3,468)
Athens, New York (1,708)
Athens, Illinois (1,404)
Athens, Michigan (990)
Athens, Wisconsin (951)
Athens, West Virginia (741)
Athens, Luisiana (278)
άντε για να μη λέμε πολλά νούμερα, Athens χωριουδάκια κλπ υπάρχουν και στις πιο κάτω πολιτείες
Arkansas, California, Indiana, Kansas, Kentucky, Maine, Mississippi, Missouri, Vermont, Virginia.
Ίσως κάποιος Έλληνας να ονόμασε τις πόλεις πριν πάρα πολύ καιρό, αλλά σ
Read the rest of this comment... |
και τώρα; Ανώνυμος Nov 09, 2004 - 06:41 AM | Το ότι το γειτονικό κράτος αναγνωρίστηκε ως Μακεδονία μας ενοχλεί, άλλους σε μεγαλύτερο βαθμό και άλλους σε μικρότερο. Πιστεύω ότι αυτό είναι ένα γεγονός και ότι να πράξει η χώρα μας πλέον δεν θα αλλάξει κάτι. Ίσως να πετύχουμε μία σύνθετη ονομασία και αυτό είναι όλο. Οι λόγοι για τους οποίους φτάσαμε εδώ είναι πολλοί και διάφοροι και κάποιοι από σας έχουν αναφέρει τους κυριότερους. Το θέμα είναι τι κάνουμε τώρα για τα εθνικά μας θέματα. Αυτή η συζήτηση μάλλον είναι εκτός θέματος γι αυτό το site που κατά καιρούς έχει φιλοξενήσει πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις. Η στρατιωτική θητεία δεν έχει καμμία σχέση με το παρόν θέμα. Αν η θητεία είναι υποχρεωτική ή ο στρατός είναι επαγγελματικός δεν έχει σχέση με το αν τα εθνικά μας θέματα θα λυθούν προς όφελός μας ή εις βάρος μας. Εδώ χρειάζεται πολύ δουλειά σε επίπεδο διπλωματίας, διακρατικών σχέσεων, εμπορίου και οικονομίας γενικότερα και τέλος εκπαίδευσης εντός και εκτός των ορίων της χώρας μας. Για λόγους ασφαλείας, ο στρατός πρέπει να υπάρχει αλλά να αποτελέιται από ά
Read the rest of this comment... |
Re: Aleksandar veliki και λοιπες βαλκανικες ιστοριες...... ariskk (-) Nov 10, 2004 - 01:22 PM (User info | Send a Message) http:// | Φίλε αξιωματικέ του ΕΣ,
Για να κρατάω και εγώ ένα όπλο στο συρτάρι, αλλά να το κρατω σωστά και να ξέρω και να το χειριστω, γράφω εδώ. Κάτι που δεν μαθαίνεται σωστά στον ΕΣ. Και φταίνε οι αξιωματικοί, όπως φταίνε οι δασκάλοι αν ο μαθητής δεν μάθει γράμματα. Λίγο πολύ, από εσένα θα εξαρτηθεί αν εκπαιδευτεί σωστά το "ποντίκι" της μονάδας σου. Κάνε τους σωστή νυκτερινή εκπαίδευση την τρίτη, την γυμναστική που προβλέπεται, φρόντισε να γίνονται σωστά οι βολές, πυρ & κίνηση, και λοιπή εκπαίδευση. Οι εντολές για την εκπαίδευση υπάρχουν, να ακολουθούνται κιόλας.
12 μήνες είναι πολύς καιρός, και το τελευταίο παρτάλι μπορεί να γίνει στρατιώτης. Εκπαίδευσε τον (και όχι "λιώσε" τον) και δεν θα έχουμε να φοβηθούμε τίποτα.
Παράλληλα να σέβεσε τον φαντάρο σου, να τον ακούς (έστω και τα "παρτάλια" και λοιπά σούργελα που όπως και να το κάνουμε υπάρχουν στον ΕΣ)
Συμφωνώ μαζί σου ότι χρειάζεται τσαμπουκάς και ο yesman δεν κερδίζει τίποτα. Αλλά για να κάνεις τσαμπουκά
Read the rest of this comment... |
Re: Aleksandar veliki και λοιπες βαλκανικες ιστοριες...... Ανώνυμος Nov 11, 2004 - 10:35 AM | | Συμφωνω μαζι σου ιδιως σε αυτα που λες για τον Ανδρεα Παπανδρεου. Οσο κ αν εβλαψε την οικονομια της χωρας με την πολιτικη του, σε αυτα τα θεματα δεν σηκωνε μυγα στο σπαθι του. Ηταν ηγετης με ολη τη σημασια της λεξης. Κ μαλλον ο τελευταιος μεγαλος ηγετης της Ελλαδας γιατι αν κρινω απο τους σημερινους...αστα να πανε. Με πανες κυκλοφορουν αντι για παντελινια. |
Re: Aleksandar veliki και λοιπες βαλκανικες ιστοριες...... Ανώνυμος Nov 15, 2004 - 01:58 PM | | Αυτό που θα ήθελα να σημειώσω είναι ότι σαν "αυτοαποκαλούμενος" Μακεδόνας,Ελληνας πολίτης,που μιλάω την γλώσσα που μου δίδαξε ο πατέρας μου και ο παππούς μου,μπορώ να διατηρώ το δικαίωμα να ζω την παράδοση και την κουλτούρα μας,δεν νομίζω να ενοχλούμαι κανέναν και τέλος νομίζω ότι έχουμε το δικαίωμα να λεγόμαστε και να νοιώθουμε Μακεδόνες περισσότερο από κάτι "νεόφερτους" υπερασπιστές της Ελληνικότητας της Μακεδονίας. |
|
 |
OMHROI.gr is powered by Linux, Apache, MySQL, PHP and PostNuke. Comments are property of their authors. News articles belong to their publishers |
 |
|